Zin in zingen?

Wil jij het eens bij ons proberen? Graag!!

Kom gerust een keertje langs op een woensdagavond om te kijken, te luisteren en/of mee te zingen. Dan kun je zien of wij het koor zijn dat bij jou past. Je krijgt sowieso de gelegenheid om 2 woensdagavonden vrijblijvend mee te zingen. Daarna krijg je een stemtest zodat de dirigent kan inschatten bij welke stemgroep jouw stem het beste past. Er is op dit moment nog plek bij de Sopranen en de Lage Alten.

Als je lid bent geworden, krijg je toegang tot onze ledensite, waar je de muziek en teksten kunt downloaden en er vervolgens mee aan de slag kan. Thuis oefenen vinden we belangrijk en dit kost, zeker in het begin, aardig wat tijd! Maar op deze manier kunnen we op de repetitieavond hard werken aan het mooi maken en afwerken van de nummers.

We gaan ervan uit dat je als koorlid de repetitieavonden wekelijks bezoekt. Wanneer je verhinderd bent, meld je dit via de mail of per app.
Lid zijn van een koor betekent natuurlijk ook optreden! In het begin is dat spannend, misschien een beetje plankenkoorts, maar toch vooral erg leuk. Het spreekt voor zich dat je als lid in principe aan deze optredens deelneemt.

Repetitieavonden: elke woensdag van 20.00-22.00 uur
Locatie: The Cube, Reijerskoop 4a, 2771 AA Boskoop
Contributie: € 47,50 per kwartaal
Inschrijfgeld: eenmalig € 10,00
Meer informatie: neem  contact op.

Reacties gesloten.