Over Pop-In-Koor

Het Pop-In-Koor, opgericht in 1995, is een swingend, enthousiast en actief popkoor, dat een uitstapje naar een ander muziekstijl niet schuwt. Onder leiding van dirigent Didier van Someren brengen we een gevarieerd repertoire. We voeren de nummers uit met een (live) band, met pianobegeleiding of a capella.

In 2020 vierden wij ons 25-jarig jubileum. Waarom wij al meer dan 25 jaar bestaan?

Een veelzijdig repertoire, uitdaging in expressie,  enthousiasme, een gemoedelijke en gezellige sfeer en het niet te omschrijven Pop-In gevoel. Je stopt niet zo maar, want dan ga je heel wat missen!

Zonder de gezelligheid en het enthousiasme uit het oog te verliezen proberen we steeds te zoeken naar nieuwe uitdagingen en te streven naar meer kwaliteit. Belangrijk is dat we ons blijven ontwikkelen. Alleen als je als groep blijft werken naar één geheel, één beleving van muziek en eenzelfde expressie naar het publiek toe, beleef je met elkaar vrolijke maar zeker ook kippenvelmomenten. Dit is waar we met elkaar naar streven.

Reacties gesloten.