1. Sponsor – donateur

Sponsor of donateur worden?

Uw bijdrage:

U kunt uw bijdrage overmaken naar: NL08 RABO 0309842646 t.n.v. Pop-In-Koor

Een betaald optreden (≥€250) is ook altijd welkom als steun.
    Stuur uw gegevens op, dan nemen we zo snel als mogelijk contact met u op voor aanvullende informatie en de verdere afhandeling.

€10 (minimum)€20€30€40€50Anders

Ander bedrag (€)

Gaaf dat u ons jaarlijks wil steunen, hiermee kunnen we onze zang en presentatie kwalitatief verbeteren.

Toelichting (eventueel):
    Uw naam:
    Uw mailadres:

Uw financiële steun kunnen wij goed gebruiken voor het bekostigen van o.a. zaalhuur, apparatuur, arrangementen, dirigent, deelname aan festivals en organisatie van bv seizoen afsluiting, jubileum- en/of kerstconcerten.

Bij een jaarlijkse bijdrage verzorgen wij als tegenprestatie voor u:

• 2x per jaar een digitale nieuwsbrief.

Bij een jaarlijkse bijdrage vanaf €50:

• Vermelding op de website / in de nieuwsbrief indien gewenst.

• 2 vrijkaarten voor een eigen optreden, b.v. een jubileum- of kerstconcert

Als u uw gegevens invult sturen wij in ieder geval een bevestiging naar het – door u opgegeven – mailadres en nemen we zo spoedig mogelijk contact met u op.

(NL08 RABO 0309842646 t.n.v. Pop-In-Koor)

Reacties gesloten.