Links

Zanggroep Da Capo, opgericht in 1991, vormt met ongeveer 48 enthousiaste leden een vierstemmig koor. De zanggroep heeft een interkerkelijk karakter. Het repertoire varieert van geestelijke liederen, gospel en klassieke nummers tot musical-, film- en lichte popmuziek in meerdere talen. De thuisbasis van Da Capo is het mooie dorp Boskoop”

Combo“Combonation,  het ideale combo voor uw koorproject!”

Dit combo bestaat in de basis uit drums, toetsen en basgitaar, maar kan aangevuld worden met gitaar en elk ander denkbaar instrument. Zij hebben ons al meerdere malen begeleid tijdens onze optredens.”

“The Cube is in Boskoop dé locatie met een mooi groot podium, een geweldige lichtshow en fantastische akoestiek. Niet voor niets dus al vanaf het ontstaan de thuisbasis voor het Pop-In Koor!”

Reacties gesloten.